خانه وبلاگ آلودگی سنج هوا با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی



آلودگی سنج هوا با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی

آلودگی سنج هوا با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع آلودگی سنج هوا را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری با 30 تا 50% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات شاخص آلودگی هوا-تشخیص هوا-دستگاه کنترل آلودگی هوا-دستگاه تشخیص آلودگی-دستگاه تصفیه هوا که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

آلودگی سنج هوا با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی: متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع شاخص آلودگی هوا-تشخیص هوا-دستگاه کنترل آلودگی هوا-دستگاه تشخیص آلودگی-دستگاه تصفیه هوا  خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع آلودگی سنج هوا باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم. 
آلودگی سنج هوا با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع آلودگی سنج هوا در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد شاخص آلودگی هوا-تشخیص هوا-دستگاه کنترل آلودگی هوا-دستگاه تشخیص آلودگی-دستگاه تصفیه هوا  با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از آلودگی سنج هوا را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

آلودگی سنج هوا با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی :  آلودگی سنج هوا را میتوانید از متروتیک خرید نمایید ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی شاخص آلودگی هوا-تشخیص هوا-دستگاه کنترل آلودگی هوا-دستگاه تشخیص آلودگی-دستگاه تصفیه هوا  توانسته ایم پایین ترین قیمت یعنی  با 30 تا 50 % تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

دستگاه اندازه گیری آلودگی هوا, TES-5322
آنالایزر کیفیت هوا و گرد و غبار محیطی PM2.5 و VOCمتر مدل TES-5322
دستگاه سنجش کیفیت هوا مدل  TES-5322، نمونه برداری پرتابل جهت نمایش وثبت آلاینده های معیار در سنجش کنترل کیفی هوا نظیر ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون( (PM2.5 ناشی از فعالیت های احتراقی (وسایل نقلیه موتوری، نیروگاهی، سوزاندن چوب، و غیره) و فرایندهای صنعتی خاص می باشد.
از دیگر قابلیتهای این نمونه بردارPM2.5، اندازه گیری ترکیبات آلی فرار (VOCs) شامل فرمالدهید ، بنزن، اتیل بنزن، تولوئن و زایلن( دي متيل بنزن)، دما و رطوبت محیط و نمایش شاخص سلامتی health index می باشد.
تفاوت این دستگاه اندازه گیری آلودگی هوا با مدل TES-5321،در اندازه گیری پارامترهای مربوط به ترکیبات شیمیایی آلی و قابلیت اتصال به کامپیوتر به همراه کارت حافظه 4 گیگابایتی آن می باشد.
کاربرد: مطالعات آلودگی هوا، نمونه برداری های محیطی برای کاربرد بهداشت محیط، ایستگاه های هواشناسی, ادارات،کارخانجات، منازل مسکونی شهرهای بزرگ
مشخصات فنی:
سنجش ترکیبات آلی فرار و کیفیت هوا مدل TES-5322 ساخت کمپانی TES  تایوان
vocمتر و pm2.5متر-محدوده اندازه گیری غلظت ذرات (PM2.5):  (µg/m3) 0 ~ 500  با دقت 0.1µg /cm3
-محدوده اندازه‌گیری رطوبت: %99~%1 با دقت 0.1%RH
-محدوده اندازه‌گیری دما: 60+ ~ 20-  با دقت , 0.1°C
-قابلیت اندازه گیری ترکیبات آلی فرار  (VOCs):1~ 50ppm با دقت 1ppm وحساسیت بالا نسبت به گازهای:
H2 , C2H5OH3 , C4H10 , CO , CH4 ترکیباتی شامل فرمالدهید، بنزن، اتیل بنزن، تولوئن و زایلن(دي متيل بنزن)
- خطای اندازه‌گیری‌ها:
غلظت ذره  2.5: rdg10% ± 10µg /cm3
دما: 0.8c ±     
رطوبت:RH ±3%
VOCمتری: 10%± rdg ±1ppm
- ذخیره اطلاعات تا 39 مورد
- زمان نگهداری شارژ باطری: 8 ساعت
- دارای قابلیت تنظیم آلارم صوتی، دکمه Hold و اندازه گیری Min/Max
-دارای led در 3رنگ مختلف جهت نمایش وضعیت کیفی هوا
- قابلیت نمایش شاخص سلامتی(9~0)
-دارای حافظه دستی  39 مورد
-دارای کارت حافظه به ظرفیت 4GB
-قابلیت اتصال به کامپیوترتوسط کابل USB
لوازم جانبی: منوال دستی,4عدد باطری 1/5V , نرم افزار و کابل USB, جعبه حمل و آدابتور
آلودگی سنج هوا با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی -  ما در این مطلب به موضوعات شاخص آلودگی هوا-تشخیص هوا-دستگاه کنترل آلودگی هوا-دستگاه تشخیص آلودگی-دستگاه تصفیه هوا  پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله آلودگی سنج هوا را با ارزانترین قیمت و با 30 تا 50 % تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از آلودگی سنج هوا را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 2177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.   

 

 


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




محصولات مرتبط


مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟